Ozvučenie je výraz, ktorý sa v gastronómii veľmi nepoužíva, hlavne preto, lebo je ťažko merateľný a predsa tam je. Zamýšľame sa nad jednotlivými faktormi, ale nie nad celkovým fungovaním a ladením týchto faktorov dokopy. Duša prevádzky sa skladá z : Dizajnu prevádzky, Personálu, Ozvučenia, Osvetlenia. Ak všetky tieto faktory ladia a dochádza k harmónii medzi nimi, zvyšuje sa spokojnosť, spomalenie a vnímanie hosťa v prevádzke, kde sa sám bude veľmi rád vracať a odporúčať vašu prevádzku svojim blízkym. Ak len jeden z týchto faktorov neladí v celkovej atmosfére prevádzky,Continue reading
Kategória: Hotely
-
Prečo by ste nemali podceniť výber hudby pre vášho zákazníka
-
Aktívne a s úsmevom, ale kde sa vytratila radosť?
Veľké mestá nás obklopujú a lákajú gastronomickými zážitkami, avšak poďme sa pozrieť na určité detaily súčasnej spoločnosti v súčasnej gastronómii. Krásne kaviarne, či reštaurácie ostali stále zvykom. Na to si potrpia všetci majitelia prevádzok, nádherný dizajn doladený detailmi, na druhej strane, máloktorá prevádzka má celkový koncept k vyjadreniu nejakej správy pre hostí… Kávovar riešime až na koniec, prečo? Všetku investíciu majitelia minuli na dizajn prevádzky a potom to, čo ich má živiť – kávovar, na ten už peniaze neostali, a tak sa naťahujú ruky ku korporačným kávovým firmám. Upísať siContinue reading
-
Pákový kávovar alebo Automat ?
Zakladáte prevádzku a neviete aký kávovar a kávu si vybrať? Ktoré parametre sledovať pri výbere ? Čo môžete žiadať od svojho dodávateľa kávy a na čo máte právo. Kde sa hodí viacej pákový kávovar a kde zase automat? Kde získate informácie o tom ako správne obsluhovať kávovar? Je lepšie vypnúť pákový kávovar na noc, alebo ho nechať bežať? Na otázky Vám veľmi radi poskytneme konzultáciu ktorá Vám ušetri čas a náklady.
-
Stop „nalievačom“!
Doba sa zrýchľuje a prístup obsluhujúceho personálu tiež. Na obsluhu je vytváraný čoraz väčší nátlak na zmenu prístupu k zákazníkovi. Namiesto pasivity a unudeného výrazu hostia očakávajú aktívny prístup, primeraný záujem a úsmev na tvári. Stačí nahliadnuť len k susedom do potravín. Stojíte s košíkom v rade na pokladňu a okolo vás sú samé sladké dobroty, len sa zahryznúť. Málokto vydrží, aby si pri čakaní na platenie niečo neprihodil k nákupu. Platí to aj pre benzínové pumpy (tiež u susedov), keď vám predajca k palivu vždy ponúkne sladkú dobrôtku, ktoráContinue reading
-
Ako pracovať s vnímavými ľuďmi…
V prvej časti sme hovorili, v čom spočívajú výhody emočne vnímavých ľudí a prečo sa viac hodia do sféry zákazníckeho servisu. Emočná vnímavosť im dáva možnosť vnímať veci, ktoré priemerný človek nepostrehne alebo sa nad nimi nepozastaví. Aj táto výhoda má však svoje nedostatky, ktoré sa ukazujú priamo v praxi. Konfliktní hostia Všeobecne platí, že rozvinutá emočná inteligencia nám dáva možnosť vnímať citlivejšie ľudí a situácie, s ktorými prichádzame do osobného kontaktu. A v praxi sa nestretávame len s príjemnými a usmievavými hosťami, ktorí sú ochotní akceptovať menšie chyby v obsluhe.Continue reading