Zákaznícky servis treba chápať predovšetkým ako prejavenie úcty vo forme pomoci, pohostenia a spríjemnenia času stráveného v teréne a pri priamom kontakte medzi ľuďmi. Teda rad činností, ktorých cieľom je zvýšiť úroveň spokojnosti zákazníka. Zákaznícky servis je o ľuďoch a ich prístupe k iným. Je to schopnosť empatie a prejavenia úcty druhým. Väčšinou ľuďom, ktorých nepoznáme a nič o nich nevieme, no napriek tomu sme schopní poslúžiť im bez predsudkov.
Kategória: Pre firmy
-
Zákaznícky Servis v základe…
-
Kde potrebujete zákaznícky servis?
Všade tam, kde „prichádzajú hostia do domu“, takže v celej HoReCa a gastro sfére, ale už sa presúva aj do firiem, obchodov a sféry služieb. V momente, keď hosť vojde do vašich priestorov až po odchod. A celý tento proces sa zaoberá každým malým detailom.