Nástroje pre personalizovaný prístup k zákazníkom
Kategória: Reštaurácie
-
Doba Personalizácie prináša aj nové nástroje….Zistite viac
-
Používate Automatické Emaily…?
Ako správne využívať Automatické Emaily v praxi pri komunikácii so zákazníkom. A pri akých situáciach sú lepšie automatické emaily a kedy je lepší Zákaznícky Servis….?
-
Poznáte tú otázku po ktorej mrazí ? (video)
Určite typy otázok proste nepatria do Zákazníckeho servisu, nad jednou sa zamýšľam vo videu…
-
Zákaznícky Servis srdcom
-
Pes v Prevádzkach
Doba ide dopredu a tlak médií na rodiny je už natoľko veľký, že pes sa stáva súčasťou rodín stále viac a viac. Budú sa hotely a reštaurácie adaptovať danému trendu, alebo sa tomu brániť a hosťa so štvornohými miláčikmi nepúšťať do svojich prevádzok ? Inak povedané…Budú reštaurácie poloprázdne a pred prevádzkami, budú potencionálni hostia ´´paštekáriť´´ so svojim psami ? Som si vedomý, že hygiena nebude so mnou súhlasiť a že pes do prevádzky nepatrí, prioritne kvôli hygiene. Ale prečo nenájsť kompromis medzi prichádzajúcim trendom a súčasnými hygienickými normami ? Stačí keď sa pozrieme do susedného Rakúska,Continue reading